Danas u svetu oko 1,5 milijardi ljudi koristi društvene mreže, a Srbija se sa oko 2,5 miliona korisnika nalazi na sasvim solidnom 43. mestu svetske liste korisnika. Društvene mreže su sve zastupljenije u svakodnevnoj komunikaciji i informisanju velikog broja ljudi, a mreže se koriste i za pokretanje raznih inicijativa, kao i za okupljanje i samoorganizovanje istomišljenika.Procenjuje se da više od 70 odsto internet-korisnika u Srbiji ima „Fejsbuk“ profil, dok je „Tviter“ u našoj zemlji znatno slabije zastupljen.
Danas u svetu oko 1,5 milijardi ljudi koristi društvene mreže, a Srbija se sa oko 2,5 miliona korisnika nalazi na sasvim solidnom 43. mestu svetske liste korisnika, pokazuju najnoviji podaci.
Društvene mreže su sve zastupljenije u svakodnevnoj komunikaciji i informisanju velikog broja ljudi, a mreže se koriste i za pokretanje raznih inicijativa, kao i za okupljanje i samoorganizovanje istomišljenika.
Procenjuje se da više od 70 odsto internet-korisnika u Srbiji ima „Fejsbuk“ profil, dok je „Tviter“ u našoj zemlji znatno slabije zastupljen. U Srbiji se, međutim, veoma retko koriste društvene mreže za poslovanje.